Obidva koncepty nápadne pripomínajú svoju predlohu z deväťdesiatych rokov s dvojicou okrúhlych svetlometov a dokonca aj imitáciou cigaretovej značky Lucky Strike na nádrži, ktorá v tých časoch zdobila modely Elefant 900 i malý dvojtaktný model 125. Prototyp s celkom vtipným označením Lucky Explorer 9.5 je tentokrát poháňaný trojvalcom s objemom 930 ccm a výkonom 123 koní, ktorý je zväčšenou verziou osemstovky z modelov Brutale. S veľkým 21" predným a 18" zadným kolesom sa Lucky Explorer dokonca tvári tak, že by si rád pochutil aj na teréne.
Menší koncept Lucky Explorer 5.5 by mal pre zmenu poháňať radový dvojvalec s objemom 550 ccm z produkcie čínskeho partnera QJ motors, ktorý poháňa aj päťstovku Benelli TRK 502X, čo by mohlo zároveň znamenať konečne aj dostupnejší koncept motocykla MV Agusta. Šťastný prieskumník 5.5 sa na rozdiel od väčšieho modelu až tak do terénu nehrnie - používa len menšie 19 / 17 palcové kolesá.