Street Twin 900
Deväťstovka Street Twin bol v tomto prípade výborný odrazový mostík. Napriek tomu, že je motor chladený kvapalinou, vyzerá dokonale autenticky. Klasické rebrovanie, vstrekovanie, ktoré sa tvári ako karburátory – všetko tak, ako má byť. Čo sa týka motora, neboli potrebné takmer žiadne úpravy. Tak v oblasti dizajnu, ako aj po motorickej stránke. Triumph chcel jednoducho ukázať, čo sa dá z jeho nového modelu urobiť s troškou odvahy a bez veľkého rezania, brúsenia. Jednoducho pri zachovaní maximálne originálneho technického stavu. Snáď s výnimkou použitia širokých okuliarov pre umiestnenie tučného predného kolesa. Samozrejme, pri takýchto požiadavkách nemôže vzniknúť niečo úplne jedinečné, netradičné. No priznajme si sami, nie je to občas v prípade prestavieb už na úkor funkčnosti a jazdných vlastností?
Scrambler
Snáď najdôležitejšou úpravou v tomto prípade boli nové kolesá s offroad pneumatikami. Namiesto zliatinových 10-lúčových diskov sa tu vynímajú vypletané sedemnástky obuté v širokánskych štupľoch (vpredu 150 mm a vzadu dokonca 180 mm). Minimalistický predný a zadný blatník sú urobené z brúseného hliníka, čo dodáva motocyklu ešte viac vintage imidžu. Pekne vyčistené boli hlavne riadidlá. Elektrika je vedená vnútrom, namiesto plynového lanka je tu v sérii Ride by Wire, takže jediné čo zostalo na povrchu je hadica prednej brzdy a spojkový bovden. K tomu veľmi elegantne ladí jednoduchá, no výrazne veľká prístrojovka.