KTM RC 8C - vypredaná do 5 minút

KTM konečne začala ťažiť aj v reálnom svete zo svojho takmer päťročného snaženia a nedávnych úspechov v MotoGP. Oranžoví postavili svoj prvý superšport s označením RC 8C, ktorý je určený striktne na okruhovú zábavu. A už na prvý pohľad sa riadi heslom značky Ready to Race!

KTM RC 8C - vypredaná do 5 minút

KTM RC 8C

Hyper modernú okruhovku, ktorá vyzerá ako keby práve ušla z pretekov MotoGP, poháňa nadupaný radový dvojvalec modelu 890 Duke R. To znamená, že pôjde hlavne o superšportovú ľahkosť a zábavu, nie až tak o maximálne kone, pretože inak by KTM stavala na svojom modeli Super Duke R. Posilnený motor z 890 Duke R má 128 koní, čo bude znamenať celkom slušnú dávku adrenalínu. No tá druhá hodnota je ešte zaujímavejšia – KTM sa dokázala dostať na neskutočnú suchú hmotnosť 140 kg predovšetkým vďaka extenzívnemu použitiu karbónu v kombinácii s ľahučkým oceľovým rámom a karbónovým podsedlákom. Rám je priehradový, úplne iný ako na 890 Duke R.

ktm-rc-8c-4.jpg

ktm-rc-8c-6.jpg
ktm-rc-8c-11.jpg
ktm-rc-8c-10.jpg
ktm-rc-8c-5.jpg

ktm-rc-8c-3.jpg


Top komponenty

Dobrá okruhovka musí byť hlavne o top komponentoch. Vpredu i vzadu KTM používa svoju exkluzívnu radu pružiacich komponentov WP APEX PRO, ktoré samotné stoja cca 4.000 eur. K tomu ľahučké kované kolesá Dymag a relatívne štandardné monobloky Brembo Stylema, ktoré sú však na špeciálnych okruhových kotúčoch a stláčané špeciálnym hlavným piestikom na brzdovej páčke Brembo 19RCS Corsa Corta, ktorý samotný stojí 300 eur. Už teda asi začínate tušiť, že toto určite nebude cenová kategória Yamahy R7. K tomu všetkému ešte treba pridať okruhovú elektroniku, ktorú ovládate cez špeciálnu okruhovú prístrojovku AIM MXS 1.2 RACE s GPS modulom, čo je napríklad tiež ďalších 2.000 eur. Celková cenovka 35.000 eur sa však zjavne zákazníkom nezdala až taká extrémna, pretože sa limitovaná 100 kusová séria vypredala od spustenia online rezervácie do neuveriteľných 5 minút!

ktm-rc-8c-9.jpg
ktm-rc-8c-8.jpg

ktm-rc-8c-7.jpg

ktm

Buďte s nami v kontakte

Prečítajte si aj...

Komentáre