Najsilnejšie pocity z testovania nového Fireblade!

Ak sa neviete dočkať marcového čísla SMC pretože máte z novej CBR 1000 RR-R Fireblade SP v gatiach tak isto tvrdo ako my, nech sa páči, tu máte tie najsilnejšie naše pocity z testovania.

Najsilnejšie pocity z testovania nového Fireblade!

Tu máte tie najsilnejšie pocity, ktoré sme si priniesli z Losail International Circuit v Katarskej Dohe, kde sa mimochodom jazdia aj GéPéčka. Skvelo zorganizovaný event predstavil túto novinku od Hondy tak, ako sa patrí. My sme radi, že sa s vami môžeme o všetko podeliť, lebo bez vás by to predsa nemalo zmysel.

Prečo je nový Fireblade SP nadpozemsky dobrý?

  • DIZAJN - Už nebudete mať mokré sny len z talianskych prdeliek. Táto japonka otvára ústa okoloidúcim úplne dokorán. A je jej jedno, či sú to ústa zarastené bradou, alebo „vystajlované" rúžom. Je skrátka pekná až sa jej chcete dotýkať. Z viacerých uhlov pripomína ikonickú RC213V.
  • ZVUK – do 6000 je to skoro až impotencia. Nad touto hranicou sa ale otvorí v pánovi Akrapovičovi klapka a máte pocit, že na vás kričí 125 kilový nasypaný dozorca v prvej nápravnovýchovnej skupine.
  • MOTOR – To, čo sa deje v oblasti päťciferných čísel otáčkomera je rýdzi útok na vašu telesnú schránku. Motor má chuť vás fyzicky zničiť a bude to skúšať na výjazde z každej zákruty znova a znova. Môže za to hromada riešení prebratá z RC213V. Toto rozhodne nie je taký Fireblade, na ktorý ste boli zvyknutí.
  • BRZDY – Plnohodnotne sekundujú motoru (s totálnou deštrukciou vašej kondície)
  • PODVOZOK – Doping v podobe Öhlins NPX Smatr-EC a TTX36 zabezpečí, že po pár kolách je vaša sebadôvera na úrovni Gábora Borároša vstupujúceho do ringu. Každý apex ktorý sa drzo škerí chcete bez prípravy atakovať svojim lakťom. A že to ide. A ako ľahko!
  • TOTAL CONTROL – je stále prítomné na každom jednom diely z ktorých je toto dielo postavené.

Prečo ostanú niektorým len oči pre plač?

  • MAČKANIE TLAČÍTOK –bez neho sa s „Blejdom" už žiť nedá. Zmierte sa s tým.
  • VÍKENDOVÉ VÝLETY – budú už len na vozíku na okruhy. S novou ergonómiou do ničoho iného vážne nechoďte.
  • VEĽKÁ MOTORKA PRE VELKÝCH CHLAPOV – to nie je. XXL veľkosti sa na okruhoch už 20 rokov nenosia. Štít je malý a plochý. Nádrž sa scvrkla. Ak večeriate krvavý steak s piatimi plzňami a namiesto dezertu máte radi domácu klobásu, nech sa páči radšej Goldwing. Ten vám sadne jak riť na šerbeľ.


Fotogaléria z testovania:

100712hondafirebladeym203450jpg.jpg
100840honda-fireblade-ym201248jpg.jpg
100715hondafirebladeym203452jpg.jpg
100720hondafirebladeym203455jpg.jpg
100844honda-fireblade-ym201264jpg.jpg
100843honda-fireblade-ym201249jpg.jpg
100723hondafirebladeym203458jpg.jpg
100847honda-fireblade-ym201413jpg.jpg
100727hondafirebladeym203459jpg.jpg
100852honda-fireblade-ym201533jpg.jpg
100849honda-fireblade-ym201446jpg.jpg
100842honda-fireblade-ym201259jpg.jpg
100909honda-fireblade-ym20-5404jpg.JPG
100917honda-fireblade-ym20-5412jpg.JPG
1958952020hondacbr1000rrrsp.jpg
100846honda-fireblade-ym201342jpg.jpg
100913honda-fireblade-ym20-5409jpg.JPG
1959042020hondacbr1000rrrsp.jpg
1958982020hondacbr1000rrrsp.jpg
1959062020hondacbr1000rrrsp.jpg
1959052020hondacbr1000rrrsp.jpg
100845honda-fireblade-ym201412jpg.jpg
100914honda-fireblade-ym20-5410jpg.JPG
2003112020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
2003122020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
2003142020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
2003132020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
100910honda-fireblade-ym20-5405jpg.JPG
2007892020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
2007912020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
2007922020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
1959032020hondacbr1000rrrsp.jpg
2003092020hondafirebladecbr1000rrrcbr1000rrrsp.jpg
1959072020hondacbr1000rrrsp.jpg
5e31e3b1914c8462975507.jpg
5e31d8993af82557708918.jpg
100705hondafirebladeym203443jpg.jpg
100709hondafirebladeym203447jpg.jpg
100710hondafirebladeym203448jpg.jpg

Podrobný test si prečítate v marcovom vydaní časopisu Svet motocyklov. Jeho predplatné si môžete objednať TU.

Text: Michal Jariabka

Foto: Honda

Buďte s nami v kontakte

Prečítajte si aj...

Komentáre