V priebehu roka sa intenzívne hovorilo o príchode novej CBR1000RR-R pre rok 2020. A Honda nenechala nič na náhodu. Úplne nový radový štvorvalec má ultrakrátky zdvih valcov (48,5 mm) a veľké vŕtanie (81 mm) vďaka čomu sa extrémne ľahko vytáča a môže dosiahnuť neskutočný výkon 215 koní z jediného litra (998 ccm). Bohužiaľ s výkonom motora a zároveň splnením emisnej normy Euro5 jednoznačne musela vzrásť pohotovostná hmotnosť vďaka väčšiemu katalyzátoru a zložitejšej výfukovej sústave zo 195 na 201 kg.
Sériovú výfuková koncovka je titánová a rovno od Akrapoviču! Okrem sériovej CBR1000RR-R má Honda samozrejme novú aj CBR1000RR-R SP so semiaktívnym pružením druhej generácie od Ohlinsu. Nový Fireblade bude v obidvoch prípadoch dostupný vo vyobrazenej farebnej variante a v matnej čiernej perleti.