Malý Tiger 800 dospel do deväťstovky. Nový motor s objemom 900 ccm dosahuje teraz maximálny krútiaci 87 Nm pri 7.250 ot./min. a tiež vyšší výkon 95 koní. A to predovšetkým vďaka novému usporiadaniu motora s posunutím ojničných čapov, takže valce odpaľujú v poradí 1, 3, 2. Triumph sľubuje motor s väčším charakterom a dravším zvukom.
Nový Tiger je však v prvom rade ľahší, obratnejší stroj, ktorý sa nemusíte teraz báť zobrať ani mimo asfaltu. Úplne nový je ľahší hliníkový rám s priskrutkovaným podsedlákom a aj kompletne všetky pružiace komponenty - u verzie GT Pro dokonca elektronicky nastaviteľné. Brzdy vpredu sú top monobloky Brembo Sytlema a nádrž má po novom väčší objem 20 litrov.
Elektronika: plnefarebná 7" TFT prístrojovka s konektivitou, zákrutové ABS, zákrutová trakčná kontrola, 6 jazdných režimov, quickshifter a Full LED svetlomety.
Päť modelových prevedení:
Tiger 900 - s minimálnou dávkou elektroniky
Tiger 900 GT - cestná verzia s lúčovými kolesami
Tiger 900 GT PRO - elektronicky nastaviteľné zadné pruženie, Bluetooth konektivita, quickshifter ...
TIGER 900 RALLY - dobrodružná verzia s vypletanými kolesami
TIGER 900 RALLY PRO - navyše Bluetooth konektivita, quickshifter ...