Na dizajn si urobte vlastný názor, povenujeme sa technike. Superšport musí mať motor a poriadny. Radový litrový štvorvalec je na kompletku nový. Schudol 4kg a vypľuje zo seba 207 koní. Hajlajtom je Shift-Cam- variabilné časovanie ventilov od BMW. Do 9000ot/min je to eR-ko, nad 9000 eReR-ko. Rám je evidentne nový, na niektorých miestach užší (ako nosný prvok pomáha motor) a má krásnu podsedlovku (z rúrok kruhového prierezu). Nový je aj kompletne nastaviteľný (DDC) podvozok od Marzocchi. Brzdy už nie sú Brembo, ale nesú logo BMW.
Jazdecky je motorka od predchádzajúcej generácie vo všetkých ohľadoch lepšia.Je o poznanie menšia, ale ergonomicky stále super,neuveriteľne agilná a neskutočne silná. Heslo BMW znelo: „Lighter, stronger, faster!" (ľahší, silnejší, rýchlejší) A že sa im to podarilo sa dočítate už v aprílovom čísle časopis Svet MOTOcyklov.