Nová turbo Ninja alebo lepšie povedané kompresorová Ninja vyzerá ešte brutálnejšie ako doteraz. S jemne prepracovanou prednou časťou, v ktorej je teraz umiestnený radar adaptívneho tempomatu, ktorý Kawasaki označuje vlastným menom ARAS (Advanced Rider Aid System) napriek tomu, že sa jedná o štandardný systém značky Bosch. Elektronika však ťaží aj z modernejšieho veľkého TFT panelu, ktorý je krásne integrovaný za veterný štít. Štartovanie je teraz štýlové, bezkľúčové a pribudol aj systém monitorovania tlaku v pneumatikách.
Kompresorom preplňovaný motor sa vďaka upravenému časovaniu ventilov a s pomocou väčšej výfukovej koncovky ľahšie prehupol cez Euro5-ku s tým, že mu stále zostalo majestátnych 200 koní (210 s náporovým saním). Nakoniec ešte jeden malý, no veľavážený detail - nový Brembácky radiálny hlavný piest prednej brzdy na brzdovej páčke.