Voge 125 R
Značka Voge mnohokrát ťaží z licenčnej techniky a novinka 125 R je toho tiež jasným dôkazom, pretože zjavne zdieľa rovnaký rám, kyvku a motor ako Honda CB 125 R. Voge trošku šetrí na jednoduchšej prednej brzde, no naopak pridáva vlastné tromfy ako je krásny LED svetlomet a hlave prehľadnejšia farebná TFT prístrojovka. A vďaka dostupnej čínskej produkcii by aj cena modelu 125 R mala lepšie zapasovať slovenskému zákazníkovi. Výkon jednovalca je nastavený na limit triedy A1 rovných 15 koní.
Voge 500 R
Už pár rokov sa nás značka Voge snaží presvedčiť, že aj v Číne sa dajú vyrobiť podarené motocykle. A darí sa jej to - predovšetkým vďaka licenčnej technike, ktorú napríklad v tomto prípade zdedila po Honde a jej CB 500 F. Dvojvalcová päťstovka je naladená rovnako ako u Hondy na limit triedy A2, teda takmer 35 kW. Podvozok v prípade Voge vsádza na obrátenú prednú vidlicu Kayaba a zadný tlmič od rovnakej značky. Rovnako značkové sú aj brzdy od Nissinu, takže Voge v žiadnom smere nezaostáva, dokonca ani v elektronickej výbave, kde poteší pekným LED svetlometom i digitálnou prístrojovkou - aj keď len bezfarenou.