Motor vynovenej Turismo Veloce je nielen priateľský k Euro5, ale nabral aj na krútiacom momente v najviac využívanom otáčkovom pásme od 3.000 do 6.000, pričom maximálny výkon 110 koní aj maximálny krútiaci 80 Nm zostali takmer nezmenené. V rámci Euro5 zmien však musela klesnúť aj spotreba, čo je dosiahnuté napríklad aj prepracovaným odstupňovaním prevodov. Samozrejmosťou je tiež nová výfuková sústava s hranatými koncovkami podobne ako u nahej Bruale 800.
Väčšej pohodlnosti pri cestovaní napomáha vyšší a širší veterný štít, sedadlo je pre zmenu o 2 centimetre znížené, aby jazdec ľahšie dostúpil na zem. V ponuke sú stále 4 verzie Turismo Veloce. Najlacnejšia Rosso má štandardný nastaviteľný podvozok Sachs/Marzocchi, verzie Lusso, Lusso SCS a RC SCS majú elektronicky nastaviteľný Sachs, ktorý je teraz lepšie prepracovaný. Vďaka novej riadiacej jednotke je dostupná pokročilá náklonová trakčná a zákrutové ABS, nová je aj 5,5" farebná TFT prístrojovka s konektivitou.