Civilný supersport

Ducati sa tak dlho zameriavala na výrobu dokonalých superbajkov, až úplne zabudla na bežných smrteľníkov. No našťastie si spomenuli aj na bežný ľud, ktorý nechce tráviť víkendy na okruhových dňoch, ale rád sa len povozí po svojom okolí.

Civilný supersport

Akokoľvek veľmi milujeme superbajky Ducati Panigale, jazdiť na nich je drina. Človek je natiahnutý na nízkych riadidlách, plecia ubolené a o zápästiach, či pokrčených kolenách ani nehovoríme. Toto sú motorky na športovú jazdu, v bežnom každodennom živote už toľko radosti nerobia. Práve preto sa tak hrozne tešíme z príchodu novej Ducati SuperSport.

41-supersport-s.jpg
34-supersport-s.jpg
ducati4.jpg
ducati5.jpg

Nové supešporty

Ducati sa tak dlho zameriavala na výrobu dokonalých superbajkov, až úplne zabudla na bežných smrteľníkov. No našťastie si spomenuli aj na bežný ľud, ktorý nechce tráviť víkendy na okruhových dňoch, ale rád sa len povozí po svojom okolí. Novinky Supersport a Supersport S od Ducati sú samozrejme stále športové motocykle, no uvoľnenejšia jazdecká pozícia rozširuje hranice ich využiteľnosti aj na bežné jazdenie, či cestovanie. Rovnako aj pohonná jednotka Testastretta s výkonom 113 koní pri 9.000 otáčkach je rozumne veľké stádo v porovnaní so 157 čí nebodaj 205 konskými silami menšej a väčšej Panigale. Čo nás však teší najviac zo všetkého, že si modely Supersport zachovávajú nádherný taliansky superšportový dizajn modelov Panigale. So svojimi vlastnými svetlometmi, svojou vlastnou identitou, no s rovnakou dokonalou bočnou líniou ala Panigale.

20-supersport-s.jpg
23-supersport-s.jpg
26-supersport.jpg
24-supersport-s.jpg

Supersport S

Okrem základne verzie modelu Supersport Ducati bez tradičného ročného omeškania rovno prináša aj vylepšenú verziu S. S prekrytím zadného sedadla, so žltou prednou vidlicou Öhlins a rovnako zadným pružením od Öhlinsu s oddelenou expanznou nádobkou. Samozrejme, kompletne nastaviteľné. A v štandardnej výbave verzie S je aj Quickshif. No ani „obyčajný" Supersport nie je žiadnym chudobným príbuzným a nechýba mu 8 stupňová trakčná kontrola, krásna plne digitálna prístrojovka, denné LED svietenie či praktický manuálne výškovo nastaviteľný veterný štít v rozmedzí piatich centimetrov .



Text: Massimo, foto/video: Ducati

Buďte s nami v kontakte

Komentáre