Nové Hondy prichádzajú do roku 2021 v poriadne vylepšenej kondícii. Objemnejší motor má teraz 286 ccm vďaka vyššiemu zdvihu, čo pomohlo hlavne krútiacemu momentu - ten je silnejší o 18%, rečou presných čísel nárast o 4 Nm na 26,6 Nm. Výkon tiež jemne vzrástol a tristovky teraz dávajú maximálne 27 koní pri 8.500 otáčkach.
Druhou dôležitou zmenou je nový rám s upravenou geometriou a posedom, ktoré sú viac vhodné pre jazdu v teréne. Motorka celkovo schudla 4 kilogramy. No najviac zo všetkého nás tešia vyššie zdvihy pruženia u CRF250L, čo v teréne určite len a len oceníte. Je to len 1 cm vpredu a 2 cm vzadu, no vyššie zdvihy a lepšia svetlá výška jednoznačne potešia.
CRF300L má tiež novú užšiu nádrž a sedadlo a novú, lepšie čitateľnú prístrojovku. CRF300 Rally má o 1 cm vyššie zdvihy pruženia len vpredu a sedadlo má dokonca zníženú výšku o 1 cm. Určite poteší väčšia 12,8 litrová nádrž a menej vibrujúce riadidlá a stupačky.